Slimette - Najskuteczniejsze tabletki na odchudzanie

O mocy jagód Acai

Odchudzanie brzucha - kilka wskazówek

Brzuch jest często powodem frustracji. Zarówno u kobiet, jak i mężczyzn. Przyczyn jest wiele: znajduje się na nim zbyt wiele tłuszczu, są rozstępy, nadmiar skóry. Ponadto uważa się, że ukształtowanie płaskiego brzucha jest tak trudne, że właściwie niemożliwe. Tymczasem prawda jest dość zaskakująca.

Dlaczego mam duży brzuch?

Nazywamy go w różny sposób: sadełko, oponka, mięsień piwny. Nabieranie zbędnego tłuszczyku w tym obszarze jest zazwyczaj determinowane złą dietą oraz uwarunkowaniami genetycznymi. Z tego powodu tycie w obszarze brzusznym nazywane jest męskim. Nie oznacza to jednak, że nie obserwuje się tego problemu u pań. Tycie brzuszne jest najczęstszym objawem obserwowanym w menopauzie.

Na szczęście nie jest to proces nieodwracalny, możemy mieć na niego bezpośredni wpływ, kontrolując swoje codzienne decyzje i sprawdzając, jaki mają one wpływ na nasz wygląd.

Stosuj odpowiednią dietę

Jesteś tym, czym jesz. To dlatego na wygląd brzucha w pierwszej kolejności ma wpływ menu. Niewskazane będą wszelkie posiłki bogate w cukier, tłuszcz i sól, a zwłaszcza ich połączenie, które są bardzo uzależniające i sprawiają, że trudno z nich zrezygnować.

Powinniśmy odmówić sobie także fast foodów, smażonych, tłustych potraw, sosów tworzonych na bazie śmietany oraz sałatek z majonezem, który najlepiej zastąpić jogurtem naturalnym.

Ponadto dobrze zwrócić uwagę na to, by w naszej diecie było wystarczająco dużo witamin i cennych minerałów. Podstawy jadłospisu powinny stanowić warzywa, owoce, chude jasne mięso, ryby oraz owoce morza. Cenne będzie też białko, które uzupełni dietę w wapń oraz błonnik zapewniający na długo uczucie sytości oraz minimalizujący łaknienie.

Ważne, by jeść systematycznie, najlepiej niewielkie porcje, kończąc, zanim poczujemy, że jesteśmy pełni. Najlepiej kilka kęsów przed niemiłym uczuciem ciężkości, chwilę przed tym, zanim poczujemy się syci. Praktyka pozwala nauczyć się intuicyjnie wyczuwać ten moment. Jeśli po 10 minutach po jedzeniu nadal będziemy odczuwać głód, warto wtedy sięgnąć po jabłko, czy marchewkę.

Oprócz tego powinniśmy pamiętać o dużej ilości wody, wzbogacaniu menu odpowiednią ilością płynów także pod postacią zielonej i czerwonej herbaty, znanych z właściwości odchudzających.

Ćwicz!

Generalnie mówi się, że tylko ta aktywność, która sprawia nam przyjemność, może przynieść zadowalające efekty. Zasada ta tyczy się również odchudzania brzucha, w którym przypadku tylko systematyczne działania oraz konsekwencja mogą przynieść satysfakcję.

Podczas prób zgubienia tkanki tłuszczowej z okolic brzucha warto rozpocząć od ćwiczeń aerobowych: biegania, pływania, jazdy na rowerze, które pozwolą wyszczuplić sylwetkę oraz podnieść tempo metabolizmu. Minimalna długość ćwiczeń powinna mieścić się w granicy trzydziestu minut przynajmniej trzy razy w tygodniu. Najlepiej jednak jeśli uda nam się wydłużyć aktywność do pięćdziesięciu minut treningu. Ćwiczenia aerobowe nie powinny być nazbyt intensywne, ale takie, żebyśmy mogli bez większych problemów wytrwać na nich tak długo, jak wcześniej założyliśmy.

Dopiero w dalszej kolejności, gdy ćwiczenia aerobowe przyniosą oczekiwany efekt, można się skupić na kształtowaniu mięśni brzucha. Tutaj do wyboru mamy wiele typów ćwiczeń: sporo odmian brzuszków, nożyc, itd. Doskonałe efekty przynosi również 6 Weidera, a nawet kojarzone zwłaszcza z relaksem: ćwiczenia z piłką.

Wyprostuj się!

Co zrobić, by bez trudu sprawić, aby brzuch wyglądał na mniejszy? Podstawą jest wyprostowana pozycja: proste plecy, wypięta klatka piersiowa oraz wciągnięty brzuch. W ten sposób w kilka chwil można poczuć się pewniej i wyglądać zdecydowanie lepiej.

Zwrócenie uwagi na ułożenie ramion oraz wygląd pleców nie daje tylko efektu estetycznego, ale przede wszystkim motywuje mięśnie do dodatkowej pracy. W ten sposób mogą być one bardziej napięte oraz rozbudowane.

To podwójnie ważne, bo wiotkie mięśnie mogą powodować dalsze zmiany: prowadzić do powstawania przepuklin, które sprawiają, że jelita układają się w nieprawidłowy sposób. Zaburza to także proces trawienia. Metabolizm zwalnia a niekorzystny bieg wydarzeń zatacza jeszcze szerszy krąg. Zamiast chudnąć z brzucha: tyjemy jeszcze bardziej.

Zlikwiduj wzdęcia

Odchudzanie brzucha w dużym stopniu może polegać na poradzeniu sobie z problemami trawiennymi. Przykładowo wzdęcia oraz zaparcia mogą sprawiać, że brzuch jest większy i nie mieści się w noszonych dotychczas spodniach. Konieczne staje się rozpięcie guzika...

Jak poradzić sobie ze wzdęciami? Jeśli nie jesteśmy przyzwyczajeni do roślin strączkowych, warto ograniczyć ich ilość lub wprowadzać je stopniowo. W szczególności należy zwrócić uwagę na fasolę, groch, soczewicę, bób oraz kukurydzę, które mogą powodować wzdęcia i sprawiać, że brzuch będzie wydawał się większy.

Ponadto niekorzystnie może działać także mleko (ze względu na zawartość laktozy), kolorowe oraz słodkie napoje.

Walcz ze stresem

Naukowcy zauważyli, że zbieranie tłuszczu w okolicy brzucha nie jest spowodowane jedynie grą hormonów typową dla określonej płci, ale również podyktowane stresem. Kortyzol, który wydziela się w sytuacji stresowej sprzyja odkładaniu się tłuszczu w okolicy talii.

Lekarze dlatego zalecają, by próbować z nim walczyć poprzez naukę radzenia sobie ze stresem. Często warto rozpocząć odchudzanie brzucha właśnie poprzez wypróbowanie technik relaksacyjnych. Nierzadko dają one niewyobrażalne rezultaty i pozwalają już na samym wstępie uzyskać lepszy start w procesie wyszczuplania talii.

Masuj brzuch

Czasami warto stosować także kosmetyki ujędrniające oraz stymulujące spalanie kalorii w okolicy brzucha. Najlepiej aplikowane w połączeniu z masażem, który poprawia krążenie oraz pobudza pracę jelit. Przykładowo można wykonać masaż aromatyczny, wcierając w brzuch specjalny olejek, który pozwoli rozbijać grudki tłuszczu, wygładzić i ujędrnić skórę. Najpopularniejszym jest jednak masaż w wannie, wykonywany naprzemiennie ciepłą i zimną wodą lub poprzez masowanie brzucha specjalnymi gąbkami lub rękawicami. Należy pamiętać jednak, by w ten sposób masować skórę zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

Sięgnij po naturalne suplementy

Natura niejako znając nasze potrzeby, stworzyła dla nas składniki, które sprzyjają zachowaniu szczupłej sylwetki. Stosowanie ich sprawia, że odchudzanie brzucha jest dużo prostsze. Tak na przykład działa African Mango owoc, który spala tkankę tłuszczową oraz pomaga usunąć szkodliwe toksyny z organizmu, które pogarszają samopoczucie i negatywnie wpływają na zdrowie. Dodatkowo działają na przyczynę problemu: pozwalają ograniczyć apetyt oraz zmniejszyć poziom złego cholesterolu odpowiedzialnego za wiele trudnych w leczeniu chorób cywilizacyjnych. Znaczenie ma także wysoka zawartość błonnika, która wspomaga trawienie.

Powrót Zamów Teraz