Slimette - Najskuteczniejsze tabletki na odchudzanie

O mocy jagód Acai

Diety odchudzające - czy można wskazać najskuteczniejszą?

Wiele osób poddaje się pokusie i stara się znaleźć najskuteczniejszą dietę odchudzającą. Tworzy rankingi, wypowiada się na forach internetowych, dzieli się swoimi spostrzeżeniami. Tymczasem prawda jest dużo prostsza: nie ma jednej najlepszej diety odchudzającej. Nie ma rozwiązania uniwersalnego dla każdego. W każdej sytuacji należy podejmować decyzję indywidualnie.

Jedna recepta na sukces?

Tyle, ile osób tyle metod: chciałoby się napisać i w tym twierdzeniu będzie wiele prawdy. Od chęci zrzucenia zbędnych kilogramów istnieje bowiem długa droga do realizacji swoich celów. Na początku często napotyka się na mur w postaci wielu różnych diet, z których bardzo trudno wybrać jedną. W takich momentach zbyt wiele osób zwraca uwagę na modę, na to, co jest trendy, co polecają koleżanki, zapominając o tym, by przede wszystkim zwrócić uwagę na swoje potrzeby, uwzględniając indywidualne predyspozycje oraz ograniczenia.

Jaka jest idealna dieta?

Diety odchudzające mogą zadziwiać swoim bogactwem oraz różnorodnością. Wbrew pozorom nie ma w tym jednak nic nadzwyczajnego. Musi być ich bowiem tak wiele, by z szerokiego wachlarza możliwości można było wybierać diety dostosowane do własnych potrzeb. Idealna dieta to jadłospis skrojony z uwzględnieniem Twoich oczekiwań. Nierzadko nie da się go odnaleźć wśród gotowych propozycji i można z niego skorzystać jedynie wtedy, kiedy zdecydujemy się na opcję przygotowania menu poprzez indywidualny dobór jego wszystkich elementów.

Idealna dieta powinna bowiem wziąć pod uwagę nasz styl życia, tempo przemiany materii, wiek, płeć oraz oczekiwane tempo i wynik odchudzania. Diety odchudzające powinny brać również pod uwagę upodobania kulinarne, ulubione smaki dań i napojów, dzięki czemu są tak komponowane, że pozwalają wytrwać na nich wystarczająco długo, by osiągnąć satysfakcjonujące efekty. Najlepsza dieta pozwala odchudzić się skutecznie i zdrowo, bez nieprzyjemnych efektów ubocznych stosowania diety, zwłaszcza efektu jojo, czy pogorszenia nastroju.

Diety dla zdrowych

Warto również zwrócić uwagę na co innego. Skuteczność to jedna z cech, jednak równie ważne jest bezpieczeństwo stosowania. Z tego właśnie powodu diety nie powinny być stosowane przez osoby przewlekle chore. Szczególną czujność powinny wzbudzić wszelkie nieprawidłowości pochodzące z układu krążenia: kłucie w klatce piersiowej, zasłabnięcia, zawroty głowy, czy objawy pochodzące z układu moczowego: na przykład choroby nerek.

Zastosowanie restrykcyjnej diety odchudzającej może nie tylko, że nie pomóc, ale dodatkowo sprawić, że stan osoby się pogorszy, choroby będą dawać silniejsze objawy, a samopoczucie będzie dalekie od akceptowalnego. Z tego powodu stosowanie wszelkich diet warto skonsultować z lekarzem. Zwłaszcza, jeśli mamy problemy zdrowotne. Ostrożnie do diet powinny podchodzić też osoby bardzo młode i starsze.

Należy także zwrócić uwagę na diety odchudzające, które same w sobie są monodietami lub jadłospisami ograniczającymi lub w pełni eliminującymi niektóre składniki spożywcze. Często bowiem takie diety są powszechnie uznawane za niezdrowe i decyzja o ich stosowaniu powinna być szczegółowo przemyślana, a zalety dokładnie wyważone. Na drodze do szczupłej sylwetki po prostu nie warto składać zdrowia. Zawsze lepiej starania o dobrą wagę wydłużyć, ale podążać do nich konsekwentnie, pomału i z zachowaniem bezpieczeństwa.

W czym wybierać?

Oczywiście najlepiej spotkać się z dietetykiem i dopasować dietę dokładnie do swoich potrzeb, jednak z różnych przyczyn wiele osób nie chce tego robić. Co w takiej sytuacji? Najrozsądniej byłoby przejrzeć wszystkie dostępne diety odchudzające. W internecie nie brakuje miejsc, w których są one dostępne całkowicie za darmo i w których są one szczegółowo opisane. Tutaj niestety również często się pojawia problem: bo diet jest naprawdę wiele, trudno je w szybki i sprawny sposób porównać, zestawiając ich cechy. Czy można zatem postąpić jeszcze inaczej?

Ostatni sposób to zwrócenie uwagi na najpopularniejsze diety odchudzające. Bez jednak zakładania, że wśród nich trzeba znaleźć tę dostosowaną do naszych potrzeb.

Dieta Dukana

To chyba najpopularniejsza dieta. Nie można odmówić jej skuteczności. Bardzo popularny sposób odżywiania został wypróbowany w ostatnich latach przez wiele osób: gwiazd, ludzi rozpoznawalnych oraz codziennie mijanych na ulicy. Niestety wraz z początkową fascynacją tym sposobem odżywiania pojawiły się pogłoski, że jest on niebezpieczny, że nie wpływa korzystnie na zdrowie, a wręcz może prowadzić do wielu negatywnych zmian.

Podstawowe założenie diety Dukana to skupienie się na jedzeniu białka oraz wyeliminowanie węglowodanów (zwłaszcza w pierwszych fazach), co ma skutkować rozbudzeniem metabolizmu oraz spalaniu wszelkich rezerw tłuszczowych. Dieta jest podzielona na kilka etapów, a jej docelowym zadaniem jest zmiana nawyków odżywiania oraz wzmacnianie organizmu w staraniach o zachowanie szczupłej sylwetki.

Dieta 1200 kcal

Dieta 1200 kcal to sposób odżywiania, który jak sama nazwa wskazuje, polega na liczeniu ilości zażywanych kalorii. To jadłospis eliminacyjny sugerujący zmianę nawyków żywieniowych. Podstawową zasadą pozwalającą utrzymać szczupłą sylwetkę to jedzenie pięć razy dziennie, w odstępach co trzy godziny. Taka regularność pozwala utrzymać trawienie na optymalnym poziomie oraz zmniejszyć odczuwanie głodu.

W diecie 1200 kcal zwraca się również uwagę na wybór składników odżywczych. Bardzo ważne jest, by jeść optymalne ilości pełnowartościowego białka, cennych witamin oraz minerałów. Przy dłuższym stosowaniu diety (powyżej tygodnia) zaleca się zwiększenie ilości spożywanych ryb, które powinny być spożywane trzy-cztery razy w tygodniu. Nie tylko ze względu na pełnowartościowe białko, jakie zawierają, ale również wysoką zawartość nienasyconych kwasów tłuszczowych omega 3.

Dieta kopenhaska

Równie popularna dieta, co powyższe jadłospisy, towarzysząca osobom odchudzającym już od wielu lat. Pozwala zrzucić wiele kilogramów w krótkim czasie. Przewiduje się, że w przeciągu dwóch tygodni ścisłe stosowanie się do jej wytycznych umożliwia zgubienie dwudziestu kilogramów. Jednak średnia jest dużo niższa około osiem kilogramów w przeciągu 13 dni. Tak duży spadek wagi niestety nie pozostaje obojętny dla zdrowia. Niesie konkretne skutki, w tym zwłaszcza spore ryzyko wystąpienia efektu jojo.

Poza tym spora redukcja kaloryczności, jaką zakłada dieta kopenhaska sprawia, że mogą stosować ją tylko osoby w pełni zdrowe. Nie jest ona zalecana dla osób mających problemy przewlekłe, w tym problemy żołądkowe.

Na czym polega dieta? Dieta kopenhaska rozpisana jest na trzynaście dni. Zakłada jedzenie przede wszystkim chudego mięsa, warzyw, jaj oraz picie zielonej herbaty i kawy. Wytrwanie na diecie może nie jest proste, jednak wiele osób uważa, że warto.

Jak dodatkowo można wspomóc działanie diety?

Jakąkolwiek dietę nie wybierzemy, będzie ona skuteczniejsza, jeśli połączymy jej stosowanie z zażywaniem środków, które zmniejszają łaknienie, dodają energii oraz pozytywnie wpływają na samopoczucie. Takie konkretne wsparcie w walce z nadmiernymi kilogramami daje między innymi Slimette preparat opierający swoje działanie na jagodzie acai, zwanej super pożywieniem, której jednak działanie zostało wzmocnione przez listę innych czynnych substancji. W ten sposób powstał pierwszy raz tak silny i tak skuteczny preparat na odchudzanie!

Powrót Zamów Teraz