Slimette - Najskuteczniejsze tabletki na odchudzanie

O mocy jagód Acai

Bieganie a odchudzanie

Nie ma lepszej i skuteczniejszej drogi do odchudzania jak włączenie w codzienność zdrowej, zbilansowanej diety oraz zaplanowanie systematycznej aktywności fizycznej. Bieganie jest jedną z najbardziej intuicyjnych metod pozbywania się zbędnych kalorii. Pozwala dostosować zarówno intensywność, jak również sposób pokonywania dodatkowych metrów do własnych potrzeb, możliwości oraz preferencji.

Lista zalet

Bieganie wcale nie musi być wyczerpującą aktywnością, po której nie będziemy mieli szans na normalne funkcjonowanie: ze względu na duże obciążenie mięśni oraz stawów. Jeśli naszym celem jest odchudzanie, wcale nie musimy również mieć w perspektywie kilkugodzinnych treningów. Prawdą jest, że bieganie oraz wszelkie ćwiczenia wspomagające wcale nie muszą być skomplikowane. Po poznaniu pewnych zasad, z ich zalet może skorzystać każdy. Jedyne, co trzeba dać od siebie to: motywacja oraz konsekwencja.

Możliwości

Bieganie a odchudzanie to doskonały duet, który daje wiele możliwości. Przede wszystkim ta forma sportu może być uprawiana przez cały rok: zarówno na świeżym powietrzu, jak również na siłowni podczas korzystania ze specjalnych bieżni.

Biegać można w pojedynkę lub zachęcić do tej formy aktywności innych. Bez trudu można także połączyć przyjemność przebywania na świeżym powietrzu ze słuchaniem muzyki. Spore pole do popisu pozostaje dla osób, które chcą trenować poprzez włączenie w aktywność gimnastyki, marszu, czy innych form, które mogą uatrakcyjnić bieganie.

Swobodna rozmowa

Decydując się na bieganie na odchudzanie, warto jednak ustalić priorytety i zaplanować, jak często i jak długo będziemy się ruszać. Wiele osób popełnia ten sam błąd. Początkową motywację, która nie jest pomniejszona przez efekt czasu czy zmęczenia, starają się wyeksploatować do końca, co sprawia, że często bardzo szybko rezygnują z dalszych ćwiczeń. Diagnoza wielu niepowodzeń jest prosta: ćwiczymy za intensywnie oraz zdecydowanie za często przeceniamy swoje możliwości.

Tymczasem najprostszym sposobem dostosowania intensywności treningu do swoich możliwości jest takie poruszanie się, by podczas biegu móc swobodnie rozmawiać. Nie jest wskazane także wydłużanie założonego z góry czasu treningu motywowane brakiem zmęczenia, czy posiadanym czasem. Należy biegać w z góry zaplanowanym czasie, takim tempem, by móc w miarę swobodnie mówić. Dużo lepszy jest wystarczająco długi wysiłek fizyczny, ale praktykowany kilka razy w tygodniu, niż „zrywy” pod tytułem „będę się odchudzać” przeprowadzane kilka razy w roku.

Dlaczego to takie ważne? Zbyt duża intensywność treningowa sprawia, że pozbywasz się węglowodanów, dopływu energii, posłuszeństwa odmawiają Twoje mięśnie i buntować zaczyna się nawet mózg. To także niebezpieczne, bo może prowadzić do omdlenia. Tak dzieje się w przypadku wielu biegaczy, którzy przesadzili, chcąc osiągnąć w krótkim czasie zbyt wiele.

Poranne bieganie

Eksperci nie mają wątpliwości. Najlepszą porą na bieganie jest poranek. W tym czasie można w taki sposób wpłynąć na organizm, że w skuteczny sposób na cały dzień, a nawet kilka dni przyspiesza metabolizm. Oczywiście, jeśli nie mamy innej możliwości, warto zdecydować się na bieganie także popołudniu, czy wieczorem.

Bieg odchudzający to bieg na czczo, po wypiciu kawy, herbaty odchudzającej lub ziół na odchudzanie. W ten sposób dajemy sobie korzyść pod postacią dostarczenia kofeiny, która wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej.

Bez kontuzji

Inna ważna zasada to systematyczne, jednak bardzo powolne podnoszenie intensywności treningów, które pozwala unikać nadmiernego obciążenia i ryzyka pojawienia się nieprzyjemnej, bolesnej kontuzji mogącej skutecznie na kilka tygodni uniemożliwić kontynuowanie treningów.

Jednocześnie taki spokojny, miarowy wzrost intensywności ćwiczeń sprawia, że niestety pierwszych efektów odchudzania nie ma co się spodziewać na krótko po rozpoczęciu treningów. Koniecznie trzeba poczekać kilka tygodni aż ruch przyniesie oczekiwane pierwsze efekty widoczne na wskazaniach wagi.

Dodaj sobie energii

Czasami, zanim zaczniemy odczuwać radość z samego systematycznego poruszania się, warto zastosować broń, która pozwoli nam osiągnąć wyższą efektywność w tym zakresie. Pod tym względem najskuteczniejsze mogą okazać się naturalne suplementy diety, które wspomagają proces spalania tłuszczu oraz dodają energii.

Na liście topowych rozwiązań są tabletki Slimette, Acai Berry Select oraz African Mango. Wszystkie systematycznie zażywane w połączeniu z ruchem (bieganiem) i dietą pozwolą się szybciej cieszyć z efektów odchudzania.

Powrót Zamów Teraz